Jak obiecałem ostatnio - publikuję resursy najpopularniejszych modeli samochodów.
Biorąc pod uwagę resurs i wiek samochodu, możemy domyślać się, do jakiej granicy opłaca się kupić używany samochód, jeśli nie chcemy inwestować fortuny w jego naprawy. Da się przecież oszacować zużycie silnika przez kilka lat.
Silniki benzynowe:
Audi A6 2.8 450 tys. km
Mazda 626 2.0 450 tys. km
Mercedes E320 400 tys. km
Subaru Forester 2.0 400 tys. km
Toyota Yaris 4-cyl. 1.0 400 tys. km
Skoda Octavia I 1.6 350 tys. km
BMW 318i E90 350 tys. km
BMW 525i E60 350 tys. km
Ford Focus I 1.6 16V 350 tys. km
Ford Mondeo III 1.8 16V 350 tys. km
Honda Civic 1.4 90 KM 350 tys. km
Honda Accord 2.0 350 tys. km
Mercedes C200 Kompressor 350 tys. km
Renault Megane II 1.4 16V 350 tys. km
Toyota Corolla 1.6 350 tys. km
Alfa Romeo 156 1.8 TS 300 tys. km
Citroen Xsara 1.6 16V 300 tys. km
Fiat Punto II 1.2 8V 300 tys. km
Nissan Almera 1.5 300 tys. km
Opel Astra II 1.6 300 tys. km
Peugeot 206 1.4i 75 KM 300 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 125 KM 250 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km
Mam nadzieję, że okaże się to zestawienie pomocne. Poniżej także silniki wysokoprężne, cechujące się większą wytrzymałością. Mój punciak ma już chyba z połowę swojego przebiegu, ale ciągle jeździ jak złoto - ostatnio trzeba było tylko zmienić hamulce, bo się starły. Oby to nie była oznaka "starzenia" mojego samochodu.
Silniki wysokoprężne:Audi 100/A6 2.5 TDI 5-cyl. 700 tys. kmMercedes E270 CDI 700 tys. kmVolvo S60, V70 D5 163 KM 700 tys. kmMercedes C220 CDI 600 tys. kmHonda Accord 2.2 i-CTDi 500 tys. kmMercedes A170 CDI 500 tys. kmNissan Primera P11 2.0 TD 500 tys. kmOpel Vectra C 1.9 CDTI 500 tys. kmSkoda Octavia I 1.9 TDI 90 KM 500 tys. kmToyota Corolla E12 2.0 D-4D 116 KM 500 tys. kmAudi A6 2.5 TDI V6 163/179 KM 450 tys. kmVolkswagen Passat 2.0 TDI 450 tys. kmBMW 320d E90 400 tys. kmBMW 530d E60 400 tys. kmCitroen C5 2.0 HDi 400 tys. kmFord Focus 1.8 TDCi 400 tys. kmMazda 6 2.0 CiTD 400 tys. kmRenault Laguna II 1.9 dCi 400 tys. kmRenault Laguna III 2.0 dCi 400 tys. kmToyota Land Cruiser 3.0 D-4D 400 tys. kmToyota Yaris II 1.4 D-4D 400 tys. kmPeugeot 407 1.6 HDi 109 KM 350 tys. kmVW Polo 1.4 TDI 350 tys. kmFord Mondeo 2.0 TDCi 130 KM 300 tys. kmToyota Avensis 2.0 D-4D 126 KM 300 tys. kmOpel Astra III 1.3 CDTI 300 tys. kmRenault Kangoo 1.5 dCi 300 tys. km
Silniki benzynowe:
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Audi A6 2.8 450 tys. km Mazda 626 2.0 450 tys. km Mercedes E320 400 tys. km Subaru Forester 2.0 400 tys. km Toyota Yaris 4-cyl. 1.0 400 tys. km Skoda Octavia I 1.6 350 tys. km BMW 318i E90 350 tys. km BMW 525i E60 350 tys. km Ford Focus I 1.6 16V 350 tys. km Ford Mondeo III 1.8 16V 350 tys. km Honda Civic 1.4 90 KM 350 tys. km Honda Accord 2.0 350 tys. km Mercedes C200 Kompressor 350 tys. km Renault Megane II 1.4 16V 350 tys. km Toyota Corolla 1.6 350 tys. km Alfa Romeo 156 1.8 TS 300 tys. km Citroen Xsara 1.6 16V 300 tys. km Fiat Punto II 1.2 8V 300 tys. km Nissan Almera 1.5 300 tys. km Opel Astra II 1.6 300 tys. km Peugeot 206 1.4i 75 KM 300 tys. km VW Golf 1.4 TSI 125 KM 250 tys. km VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Silniki benzynowe:
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Audi A6 2.8 450 tys. km Mazda 626 2.0 450 tys. km Mercedes E320 400 tys. km Subaru Forester 2.0 400 tys. km Toyota Yaris 4-cyl. 1.0 400 tys. km Skoda Octavia I 1.6 350 tys. km BMW 318i E90 350 tys. km BMW 525i E60 350 tys. km Ford Focus I 1.6 16V 350 tys. km Ford Mondeo III 1.8 16V 350 tys. km Honda Civic 1.4 90 KM 350 tys. km Honda Accord 2.0 350 tys. km Mercedes C200 Kompressor 350 tys. km Renault Megane II 1.4 16V 350 tys. km Toyota Corolla 1.6 350 tys. km Alfa Romeo 156 1.8 TS 300 tys. km Citroen Xsara 1.6 16V 300 tys. km Fiat Punto II 1.2 8V 300 tys. km Nissan Almera 1.5 300 tys. km Opel Astra II 1.6 300 tys. km Peugeot 206 1.4i 75 KM 300 tys. km VW Golf 1.4 TSI 125 KM 250 tys. km VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Silniki benzynowe:
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Audi A6 2.8 450 tys. km Mazda 626 2.0 450 tys. km Mercedes E320 400 tys. km Subaru Forester 2.0 400 tys. km Toyota Yaris 4-cyl. 1.0 400 tys. km Skoda Octavia I 1.6 350 tys. km BMW 318i E90 350 tys. km BMW 525i E60 350 tys. km Ford Focus I 1.6 16V 350 tys. km Ford Mondeo III 1.8 16V 350 tys. km Honda Civic 1.4 90 KM 350 tys. km Honda Accord 2.0 350 tys. km Mercedes C200 Kompressor 350 tys. km Renault Megane II 1.4 16V 350 tys. km Toyota Corolla 1.6 350 tys. km Alfa Romeo 156 1.8 TS 300 tys. km Citroen Xsara 1.6 16V 300 tys. km Fiat Punto II 1.2 8V 300 tys. km Nissan Almera 1.5 300 tys. km Opel Astra II 1.6 300 tys. km Peugeot 206 1.4i 75 KM 300 tys. km VW Golf 1.4 TSI 125 KM 250 tys. km VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz