czwartek, 16 lipca 2015

Resurs silników wybranych modeli

Jak obiecałem ostatnio - publikuję resursy najpopularniejszych modeli samochodów. 

Biorąc pod uwagę resurs i wiek samochodu, możemy domyślać się, do jakiej granicy opłaca się kupić używany samochód, jeśli nie chcemy inwestować fortuny w jego naprawy. Da się przecież oszacować zużycie silnika przez kilka lat.

Silniki benzynowe:
Audi A6 2.8                450 tys. km
Mazda 626 2.0              450 tys. km
Mercedes E320              400 tys. km
Subaru Forester 2.0        400 tys. km
Toyota Yaris 4-cyl. 1.0    400 tys. km
Skoda Octavia I 1.6        350 tys. km
BMW 318i E90               350 tys. km
BMW 525i E60               350 tys. km
Ford Focus I 1.6 16V       350 tys. km
Ford Mondeo III 1.8 16V    350 tys. km
Honda Civic 1.4 90 KM      350 tys. km
Honda Accord 2.0           350 tys. km
Mercedes C200 Kompressor   350 tys. km
Renault Megane II 1.4 16V  350 tys. km
Toyota Corolla 1.6         350 tys. km
Alfa Romeo 156 1.8 TS      300 tys. km
Citroen Xsara 1.6 16V      300 tys. km
Fiat Punto II 1.2 8V       300 tys. km
Nissan Almera 1.5          300 tys. km
Opel Astra II 1.6          300 tys. km
Peugeot 206 1.4i 75 KM     300 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 125 KM     250 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km
 
Mam nadzieję, że okaże się to zestawienie pomocne. Poniżej także silniki wysokoprężne, cechujące się większą wytrzymałością. Mój punciak ma już chyba z połowę swojego przebiegu, ale ciągle jeździ jak złoto - ostatnio trzeba było tylko zmienić hamulce, bo się starły. Oby to nie była oznaka "starzenia" mojego samochodu.


Silniki wysokoprężne:
Audi 100/A6 2.5 TDI 5-cyl.         700 tys. km
Mercedes E270 CDI                  700 tys. km
Volvo S60, V70 D5 163 KM           700 tys. km
Mercedes C220 CDI                  600 tys. km
Honda Accord 2.2 i-CTDi            500 tys. km
Mercedes A170 CDI                  500 tys. km
Nissan Primera P11 2.0 TD          500 tys. km
Opel Vectra C 1.9 CDTI             500 tys. km
Skoda Octavia I 1.9 TDI 90 KM      500 tys. km
Toyota Corolla E12 2.0 D-4D 116 KM 500 tys. km
Audi A6 2.5 TDI V6 163/179 KM      450 tys. km
Volkswagen Passat 2.0 TDI          450 tys. km
BMW 320d E90                       400 tys. km
BMW 530d E60                       400 tys. km
Citroen C5 2.0 HDi                 400 tys. km
Ford Focus 1.8 TDCi                400 tys. km
Mazda 6 2.0 CiTD                   400 tys. km
Renault Laguna II 1.9 dCi          400 tys. km
Renault Laguna III 2.0 dCi         400 tys. km
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D       400 tys. km
Toyota Yaris II 1.4 D-4D           400 tys. km
Peugeot 407 1.6 HDi 109 KM         350 tys. km
VW Polo 1.4 TDI                    350 tys. km
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 KM        300 tys. km
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 KM     300 tys. km
Opel Astra III 1.3 CDTI            300 tys. km
Renault Kangoo 1.5 dCi             300 tys. km

Silniki benzynowe:
Audi A6 2.8                450 tys. km
Mazda 626 2.0              450 tys. km
Mercedes E320              400 tys. km
Subaru Forester 2.0        400 tys. km
Toyota Yaris 4-cyl. 1.0    400 tys. km
Skoda Octavia I 1.6        350 tys. km
BMW 318i E90               350 tys. km
BMW 525i E60               350 tys. km
Ford Focus I 1.6 16V       350 tys. km
Ford Mondeo III 1.8 16V    350 tys. km
Honda Civic 1.4 90 KM      350 tys. km
Honda Accord 2.0           350 tys. km
Mercedes C200 Kompressor   350 tys. km
Renault Megane II 1.4 16V  350 tys. km
Toyota Corolla 1.6         350 tys. km
Alfa Romeo 156 1.8 TS      300 tys. km
Citroen Xsara 1.6 16V      300 tys. km
Fiat Punto II 1.2 8V       300 tys. km
Nissan Almera 1.5          300 tys. km
Opel Astra II 1.6          300 tys. km
Peugeot 206 1.4i 75 KM     300 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 125 KM     250 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km


Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Silniki benzynowe:
Audi A6 2.8                450 tys. km
Mazda 626 2.0              450 tys. km
Mercedes E320              400 tys. km
Subaru Forester 2.0        400 tys. km
Toyota Yaris 4-cyl. 1.0    400 tys. km
Skoda Octavia I 1.6        350 tys. km
BMW 318i E90               350 tys. km
BMW 525i E60               350 tys. km
Ford Focus I 1.6 16V       350 tys. km
Ford Mondeo III 1.8 16V    350 tys. km
Honda Civic 1.4 90 KM      350 tys. km
Honda Accord 2.0           350 tys. km
Mercedes C200 Kompressor   350 tys. km
Renault Megane II 1.4 16V  350 tys. km
Toyota Corolla 1.6         350 tys. km
Alfa Romeo 156 1.8 TS      300 tys. km
Citroen Xsara 1.6 16V      300 tys. km
Fiat Punto II 1.2 8V       300 tys. km
Nissan Almera 1.5          300 tys. km
Opel Astra II 1.6          300 tys. km
Peugeot 206 1.4i 75 KM     300 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 125 KM     250 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km


Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Silniki benzynowe:
Audi A6 2.8                450 tys. km
Mazda 626 2.0              450 tys. km
Mercedes E320              400 tys. km
Subaru Forester 2.0        400 tys. km
Toyota Yaris 4-cyl. 1.0    400 tys. km
Skoda Octavia I 1.6        350 tys. km
BMW 318i E90               350 tys. km
BMW 525i E60               350 tys. km
Ford Focus I 1.6 16V       350 tys. km
Ford Mondeo III 1.8 16V    350 tys. km
Honda Civic 1.4 90 KM      350 tys. km
Honda Accord 2.0           350 tys. km
Mercedes C200 Kompressor   350 tys. km
Renault Megane II 1.4 16V  350 tys. km
Toyota Corolla 1.6         350 tys. km
Alfa Romeo 156 1.8 TS      300 tys. km
Citroen Xsara 1.6 16V      300 tys. km
Fiat Punto II 1.2 8V       300 tys. km
Nissan Almera 1.5          300 tys. km
Opel Astra II 1.6          300 tys. km
Peugeot 206 1.4i 75 KM     300 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 125 KM     250 tys. km
VW Golf 1.4 TSI 140-170 KM 200 tys. km


Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-czy-przejmowac-sie-przebiegiem-ile-przejedzie-silnik,nId,1395064#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz